tornar
On?

Caina dóna la volta a Andorra passant pels pics més emblemàtics, els llacs més bonics i les valls més esplèndides.

Collada Muntaner Francolí La Rabassa Estany de la Pera Fonverd Cortals Encamp L'Illa Grau Roig Pont Travenc Coms de Jan Vall del Riu Sorteny Arcalís Pla de l'Estany Coll de la Botella
1er tram
| sortida del Pic de Carroi - arribada a Engolasters
dilluns   després d'arribar en 4x4 a dalt del Pic de Carroi (2334m), i d'observar les magnífiques vistes que ofereix aquesta perspectiva, iniciarem el recorregut per la carrena, cap a la Collada de Muntaner, on farem nit.
dimarts   de la Collada de muntaner baixarem cap a Ós de Civís (España), i emprendrem la pista direcció a Civís. A les bordes de Servellà, agafarem una drecera fins al refugi de Francolí.
dimecres   del Refugi de Francolí anirem cap al Coll de Vista damunt de Canòlich, on arribarem per dinar. Després, agafant el camí vell baixarem fins a Aixovall. Allà ens desplaçarem en vehicle fins a la Rabassa.
dijous   merescut dia de descans a la Rabassa. Fem un dinar com Déu mana, uns jocs,...
divendres   de la Rabassa, per pista anirem fins al Pic Negre (2642m), i seguint la carena assolirem la Torre dels Soldats (2761m), el Pic de Monturull (2752m) i baixarem fins al refugi de l'Estany de la Pera (Espanya).
dissabte   del refugi pujarem fins al pic de la Raconada de la Maiana (2836m), i després al pic dels Estanyons (2835m), i seguint per sota la carena arribarem al Port de Setut. Des d'allà davallarem la vall del madriu fins a Fonverd
diumenge   de Fontverd, tansols ens queda el camí del Solà de la vall del Madriu per arribar a Coll Jovell, i baixar xino-xano fins al berenador d'Engolasters, on farem el dinar amb els familiars.

2on tram
| sortida de la Coma de Ransol- arribada al Forn de Prats
dilluns   arribats en vehicle al fons de la Coma de Ransol començarem la pujada cap al refugi de Coms de Jan
dimarts   de Coms de Jan assolirem el Pic de Coma de Varilles (2760m). Després baixarem fins al llac de Cabana Sorda, i d'allà fins a Pont Travenc, a la Vall d'Incles.
dimecres   de Pont Travenc pujarem cap a Siscaró, Port Dret i seguint la carena arribarem fins al Pic del Maià (2614m) . D'allà baixarem fins a Grau Roig.
dijous   merescut dia de descans a Grau Roig. Fem un dinar com Déu mana, uns jocs,...
divendres   de Grau Roig pujarem fins al Pic de Montmalús (2781m), a l'altra vessant de la muntanya ens banyarem al llac del mateix nom. Farem una incursió en territori Català, per la Vall Civera, per tornar a Andorra, al refugi de l'Illa.
dissabte   de l'Illa pujarem fins a la Collada de Pessons, i més endavant assolirem el Pic de Pessons (2858m). Baixant per Ensagents arribarem als Cortals d'Encamp.
diumenge   dels Cortals d'Encamp passant per Cap de Rep arribarem al Forn de Prats, damunt de Canillo. On farem el dinar amb els familiars al punt de berenada de Cal Toni.

3er tram
| sortida d'AINA - arribada al Coll de la Botella
dilluns   sortirem d'Aina, i pujant per les Bordes de l'Armiana, i endinsant-nos en la Vall del Riu, arribarem al refugi del mateix nom.
dimarts   del Refugi de la Vall del Riu pujarem fins al Pic de l'Estanyó (2915m) . D'allà agafarem la carena i baixarem fins a Sorteny.
dimecres   de Sorteny passant per Rialb, assolirem el Pic de Font Blanca (2906m). I després passant per l'Estany Esbalçat, arribarem a Arcalís.
dijous   merescut dia de descans a Arcalís. Fem un dinar com Déu mana, uns jocs,...
divendres   d'Arcalís pujarem al Pic de Cataperdís (2715m), i d'allà davallarem fins al Pla de l'Estany, passant per l'Angonella.
dissabte   del Pla de l'Estany pujarem pel Forat de Malhiverns fins a assolir el Pic de Coma Pedrosa (2942m). D'allà passant per l'Estany Negre, arribarem al Coll de la Botella.
diumenge   només haurem de fer una passejada per arribar al punt de berenada al peu de pistes de Pal, per dinar amb els familiars.